Samsung galaxy ace 2

Reklama

niedziela, 28 lipca 2013

Instrukcja instalacji jb dla Polski z większą ilością RAM

Będę się starał pisać w punktach żeby było łatwiej jeśli ktoś się zgubi czy coś to pisze w jakim punkcie i spróbuje pomóc
1.Jeżeli mamy gb to zostajemy jeżeli to do niego wracamy (nie wiem czy to jest konieczne, ja po prostu to zrobiłem)
2.Ściągamy nieoficjalny wyciek jb z poniższego linku i instalujecie według punktu instalacja sytstemu na podanej stronie (nie chce mi się tego przepisywać a nawet nie wiem czy autor by nie miał nic przeciwko)
link do instrukcji:http://forum.android.com.pl/f697/jelly-bean-4-1-2-i8160xxmb4-nieoficjalny-wyciek-270150/
link do nieoficjalnego wycieku:https://hotfile.com/dl/195944218/33272a6/GT-I8160_OXA_I8160XXMB4_I8160OXAMB4.rar.htm
Tam na stronie też jest ale w kilku linkach a tu w jednym, ale jak kto woli.
3.Gdy juz wgramy tą wersję nieoficjalną,znów wchodzimy w download mode i teraz już wgrywamy normalnie tą polską wersję nie zmieniając żadnych ustawień w odinie tylko wybranie jako pda tego pliku 9po wypakowaniu będzie) : http://www.hotfile.com/dl/235722633/be0c166/I8160XXMG2_I8160OXXMG1_XEO.zip.html
4.Po zainstalowaniu zaleca się wejść w recovery (vol up+home+klawisz włączania tel.) poruszamy się klawiszami głośności, zatwierdzamy klawiszem włączania telefonu, wybieramy full wipe czyli powrót do ustawień fabrycznych, można to też zrobić z poziomu telefonu wchodząc w ustawienia--->backup i zerowanie---->ustawienia fabryczne
A więc tak to wygląda, gdyby ktoś miał jakiś problem to pisać w komentarzach a postaram się pomóc.

51 komentarzy:

  1. Co usuwa full wipe?? wszystkie zdjęcia co mam w tel, aplikacje?? mp3??

    OdpowiedzUsuń
  2. Full wipe usuwa wszystko z pamięci telefonu. Karta SD zostaje nienaruszona.

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak wrócić do gb? mógłbyś to opisać?

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy te cofnięcie do gb jest potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cofnięcie nie jest konieczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zrobiłem, a czy trzeba to nie wiem do końca, tu masz instrukcje jakby co :
    http://www.youtube.com/watch?v=DZWS_sLGDoQ

    OdpowiedzUsuń
  7. okiej. A ktoś przez Kies próbował?

    OdpowiedzUsuń
  8. przez kiesa to będziesz miał tą mniejszą ilość ram

    OdpowiedzUsuń
  9. ma ktoś problem z dzwiekami? jak ktos dzwoni to ok jest. Ale jak przychodzi sms to nie ma dzwieku nawet tel sie nie zaswieci. przywrociłem do fabrycznych.Dodam ze w ustawieniach jest wszystko ok ustawione. ma ktoś tez taki problem? jest na to jakies rozwiazanie?

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie inny mankament: jak wybieram numer z listy kontaktów to w tracie dzwonienia telefon sam wchodzi w tryb wyciszony z wibracją... i nie wraca automatycznie do normalnego trybu. Trzeba pamiętać po zakończeniu rozmowy aby włączyć dźwięki bo telefon milczy a działa tylko wibra.. ZACZYNAM TĘSKNIĆ ZA GB :-(((

    OdpowiedzUsuń
  11. Siema, a ja mam pytanie: co z gwarancją? Normalnie na oficjalnym xeo nie powinienem jej stracić, bo to official :D A co jeśli wgram wyciek i dopiero polską wersję, żeby mieć więcej RAM? Poniekąd jest to ingerencja w oprogramowanie. Wie ktoś coś na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie nie zauważyłem bugów z wyższych komentarzy, a co do tej gwarancji to nie wiem, raczej nie powinieneś stracić bo skąd w serwisie by wiedzieli że najpierw wyciek wgrywałeś i przez to więcej ram, to nie nabijało licznika jak dobrze wgrałeś więc raczej nie powinno być problemu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwierdzam po wgraniu w ten sposób jest więcej ram system szybszy i stabilniejszy jak narazie polecam wszystko działa GIT!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak a co jeżeli oddam telefon do salonu t.mobile i zapytają się gdzie logo? Czy stracę gwarancję? Ewentualnie czy oni udostępnią soft dla mojego asa swój brandowany? Czy mogę wgrać ten soft na brandowany telefon od razu nie debrandując go. Jak z baterią w tym sofcie trzyma tak jak należy czy lepiej lub gorzej. Proszę o szybka odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poczytaj już odpowiadaliśmy na te pytania! Nie chcesz nie wgrywaj poczekaj ,aż operator da Ci system ze swoimi zasranymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. a zresztą jak Ci się telefon spierdzieli to raczej nikt go nie będzie w t-mobile sprawdzał tylko w serwisie samsunga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli ci jakaś część padnie to i tak nie sprawdzą jaki masz soft, a jeśli będzie tylko drobna usterka to zawsze możesz na nowo powrócić do gb, ale z tego co mówił mi użytkownik superantek24 nie ma nigdzie napisane że nie można niebrandowanego wgrać

    OdpowiedzUsuń
  18. A ile pamięci wbudowanej zostaje po zainstalowaniu softu. Czy wyciek.muszę włączyć czy po wgraniu przez odina od razu mogę wgrać xeo?

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej mam problem z ace 2. Zrobiłem tak jak z instrukcji. Najpierw wyciek a potem zostawiłem jak zainstalowałem wyciek i w odinie nic nie zmieniałem i wgrałem xeo. Gdy włączyłem telefon mam czarny pulpit i nic więc przywróciłem ustawienia fabryczne i teraz on się zresetował. Teraz siedzi mi na logo samsung od 5 min i nic co robić. Też tak długo wam się włączał i przywracał ustawienia fabryczne? Pomocy

    OdpowiedzUsuń
  20. Wracam do gb bo jb mi telefon popsuł. Cały czas logo samsung i się nie włącza. Jb to dno.

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz działa zrobiłem tak jak powiedział super antek. Jestem przy gb i niech tak zostanie. Bo jb to dno.

    OdpowiedzUsuń
  22. No ja po wgraniu jb i zrobiłem roota i zmiane pamieci jestem zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niko tylko że u mnie wisiał cały czas na logo bez rota nic o tym w instrukcji nie było. Mam jeszcze pytanie. Jak zrobiłem powrót z jb do gb według sposobu który pokazał super antek na youtube i zmieniłem kod produktu na xeo to nie będzie już śladu tego ruska? Czy jak oddam telefon to serwisu tmobile to czy mogą się czepiać czemu bez ich dodadków i czy mogą mi reklamacji nie uznać? Bo podobno sposób tego antka nie nabija licznika. Co robić jak reklamacji nie uznają bo brandu nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  24. Roota dałem dopiero po wgraniu romu, coś musiałeś zrobić źle bo ja robiłem tak jak napisane w instrukcji i żadnych problemów nie było, powinni uznać chyba ale jak chcesz dla pewności to ściągnij brandowany z t-mobile i sobie wgraj odinem i będziesz miał a jak licznika nie nabije to się nie przyczepią

    OdpowiedzUsuń
  25. A skąd go wziąść bo nigdzie nie mogę znaleźć. Jak sprawdzić czy licznik nie nabity? Gdzie znajdę ten rom brandowany? Podaj jakiś pewny link.

    OdpowiedzUsuń
  26. JAK ZROBIC TEGO ROOTA I ZMIANE PAMIECI ????????????????

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam koledzy.
    Napisze mi może ktoś bardziej poinformowany czy ten JB ma opcję nie wygaszania ekranu jak się na niego patrzy i automatycznego dzwonienia jak do osoby z sms-a (którego czytam) jak się przyłoży tel do ucha? Kolega w 4.1.2 na Galaxy II po update ma te funkcje, a w moim asie po update ani widu ani słychu nowych bajerów!
    Czyżby jakaś wybrakowana wersja?
    A jeszcze jedno wiem, że Allshera już nie ma ale czy Wam też zniknęła nawigacja? (ikonka takiego niebieskiego trójkącika) próżno jej u mnie szukać. Nawi jest ale z poziomu Google maps only ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla 1 anonimowego...http://samsung-mobile.com.pl/forum/Thread-i8160-firmware-galaxy-ace-2-i8160bolf2-06-2012-t-mobile-pl tu znajdziesz brandowany rom z t-mobile A jeśli chdzi czy masz licznik nabity czy nie to jeśli masz trójkąt przy uruchamianiu to znaczy że ci nabiło a jak nie to nie a zresztą więcej info pod tym linkiem : http://frosty91.wordpress.com/2012/08/27/czyszczenie-licznika-flashowan-na-samsungach-z-rodziny-galaxy-triangle-away/

    Do 2 anonimowego: Zrobię na dniach instrukcję to się dowiesz ale jeśli ci się spieszy to wpisz to w google to na pewno coś znajdziesz

    Do 3 anonimowego:Galaxy s 2 to inny telefon i my nie mamy takich opcji jak on, więc się nie dziw że takich rzeczy nie mamy, nawigacji też nie mam ale pewnie jest gdzieś w google play instalka.

    I proszę o założenie sobie konta i pisać jako zalogowani bo tak to nie wiem z kim pisze bo anonimowy co chwile i wtedy nie wiem czy ktoś zadaje pytanie drugi raz cy coś, więc liczę że spełnicie tą prośbę, logujecie się na konto gmail czyli to co macie na ace 2 te konto więc myśle że nie będzie problemu

    OdpowiedzUsuń
  29. hej.o jaka współprace chodzi? czekam na propozycje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałem ci na twoim blogu jeśli jesteś zainteresowany to pisz

      Usuń
  30. Tu anonim 3 ;) wrócę do domu to się zarejestruję.
    Rozumiem, że to inny telefonik tak samo jak S3 na której po raz pierwszy te funkcje pokazano. W standardzie na starym andku S2 też tego nie miał. Weszły ze zmianą androida. Tak tylko myślałem, że skoro sprzętowo nasze asy spełniają wymagania nowych bajerów (kamerka z przodu + czujnik zbliżeniowy) to nowe oprogramowanie przyniesie nowe funkcje.
    Troszkę zawód. W takim razie po co nam nowy android? Z tego co tu czytam to nic tylko nowe problemy.

    OdpowiedzUsuń
  31. No jest np.zoom w aparacie i więcej aplikacji się pojawia na jb, no a tak obiektywnie patrząc to wiele to nie dało...

    OdpowiedzUsuń
  32. Tu anonimowy 1. Jak mam wgrać ten rom brandowany. Jakie ustawienia w odinie mam wybrać. Proszę napisz krok po kroku jak wgrać ten rom brandowany. Czy mogę go wgrać na to xeo co mam wgrane czy znowu muszę wgrać ruska. Czy muszę zmienić kod produktu z xeo na tpl? Przepraszam że tak o wszystko cię proszę ale jestem zielony w tych sprawach i boję się coś popsuć a ty jesteś specjalistą. Dziękuję z góry.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Spróbuj zmienić kod z xeo na ten co jest na brandowany t-mobile i wtedy podepnij telefon pod kompa i odpal kiesa i zobacz czy wyskoczy że masz aktualizacje, jeśli tak to postępuj zgodnie z krokami i wtedy wrócisz do brandowanego z t-mobile, jeśli nie wyskoczy że tam aktualizacja czy coś to pisz to wtedy dalej będziemy myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A nie mogę wgrać tego z tmobile odrazu bez zmieniania ja chcę wgrać go przez odina. Bez kiesa i zmienić kod na tpl taki jak w tm tmobile. Jak go wgrać przez odina ten co mi wyżej podałeś. Jakie ustawienia w odinie ustawić. Proszę ja jestem zielony w tych sprawach i nie chcę nic kombinować. Pomóż mi. Apropo. Jak do mnie piszesz to pisz zezul. Np. do zezula. Bo nie chce mi się konta zakładać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Tu zezul. A po drugie jak miałem brand tmobile i kod tpl to w kiesie wyskakiwało że twoje urzadzenie nie obsługuje aktualuzacji oprogramowania z poziomu programu czy coś takiego więc jak zmienię kod to nie wgram roma brandowanego. Poprostu chcę wgrać rom brandowany tmobile i po tym zmienić kod. Proszę napisz mi w konentarzu krok po kroku jak ustawić odina i go wgrać na xeo to tyle. Kiesem nie,chcę się bawić. Bo coś popsuję. Dla ułatwienia dodam że zrobiłem to co kazał super antek. Najpierw rusek potem xeo i zmiana pc kodu. Teraz mam xeo. Ale chcę tak jak było poprzednio z brandem. Mam nadzieję że ten rom nie nabije licznika. Z góry dziękuję za twoją pomoc i zainteresowanie moim problemem. Poprostu napisz mi linki i instrukcję w jednym komentarzu. Bez kombinowania. Dzięki Zezul.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zezul ściągasz tą paczkę z romem z t-mobile, tak będzie 1-plikowy rom, odpalasz odina naciskasz PDA i wybierasz ten plik (najpierw musisz wypakować oczywiście),reszta ustawień zostaje taka sama, nic nie zmieniasz, wyłączasz telefon włączasz go naciskajac 3 klawisze na raz vol down+home+power i wejdzie ci w download mode, naciskasz vol up żeby kontynuować i podłączasz kablem pod komputer, w odinie pojawi ci się napis added czy jakoś tak że dodało urządzenie (musisz mieć zainstalowane sterowniki, są one w kiesie więc lepiej też go ściągnij jak nie masz ale nie uruchamiaj nawet) i wtedy naciskasz start i jak się zakończy wgrywanie będzie napis pass i wtedy możesz już odłączyć kabel i czekać aż się uruchomi, pierwsze uruchomienie może być troche dłuższe więc się nie martw, później możesz jeszcze przywrócić telefon do ustawień fabrycznych i sobie zmienić ten kod na brandowany z t-mobile.Pozdrawiam i napisz czy dałeś rade :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tu zezul. Niko dzięki wielkie za poświęcony czas. Działa mam brand tmobile. Tylko jedno pytanie. Jak chcę zmienić pc code to jak wpisuję tą kombinację z imei to mam tylko xeo i brak listy z innymi kodami. Czy jak nie zmienię to mogą się czepiać czemu brand tmobile a nie ma kodu tpl. Co z tym fantem zrobić jak nie ma listy z kodami. Czy mogą się przyczepić że zmieniałem. A mam nadzieję że ten rom nie nabija licznika.Ale tak poza tym jestem twoim dłużnikiem bo uratowałeś mi sprzęt. Dzięki wielkie. Pozdrawiam Zezul.

    OdpowiedzUsuń
  39. A robiles przywracanie ustawien fabrycznych ? jesli nie to zrob i wtedy zobacz czy bedziesz mial do wyboru ten kod z t-mobile

    OdpowiedzUsuń
  40. Niko przywróciłem do ustawień fabrycznych i od razu kod sam się zmienił z xeo na tpl. Nic nie musiałem robić. Dzięki ci za pomoc bez ciebie by się nie udało. Jestem ci winny flaszkę. Pozdrawiam Zezul.

    OdpowiedzUsuń
  41. jak chcesz to ci podam adres z ta flaszka :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Hmm... jedno mnie zastanawia. Przecież Samsung musi widzieć jakiego babola walnął z XEO dla nas. W końcu wypuścił andka z obsługą tylko 500Mb ramu. Tam przecież tez pracują ludzie i troszkę oleju w głowie mają. Czy nie widzą problemu? A może już pracują nad jego naprawą? Są może jakieś wieści nt co Samsung robi by uruchomić te ~~250Mb ramy na XEO?

    OdpowiedzUsuń
  43. Nawet nie 500 ramu tylko gdzieś z 420mb, no właśnie tam pracują ludzie co mają trochę oleju w głowie i robią tak dlatego żeby ludzie nie mówili że nie było aktualizacji ale ta aktualizacja ma cię zmusić do wymiany telefonu na nowszy i lepszy, taki chwyt marketingowy, to oczywiste że nie zrobią ci tak że będzie wszystko będzie działać ładnie pięknie bo wtedy kto by kupił lepsze telefony jak ten by chodził wystarczająco dobrze na jb?

    OdpowiedzUsuń
  44. Wydaje mi się, że aż takiego kija po marchewce by nie dali i to raczej babol.
    Smartfony wybierają głównie ludzie młodzi lub bardziej zaznajomieni z techniką. A tacy często korzystając z forów internetowych, BLOGÓW itp. Googlowałem ostatnio troszkę i nawet spora wrzawa się zrobiła "w sieci" odnośnie xeo.
    Jak dobrze kojarzę to wersję dla innych krajów (niemy, GB) dostali JB poprawnie zliczającego ram. Wersja XEO jest obarczona tym błędem.
    Nie sądzę by Samsung celowo pracował nad upośledzoną wersją JB dla głupich Polaczków.
    To by była woda na młyn dla np Xperii, które ostatnio całkiem fajne modele na andku wprowadzają i uważam, że są głównymi konkurentami dla Samsunga, nawet HTC się ostatnio wyciąga z recesji. Taki myk ze strony Samsunga to raczej strzał w kolano.
    (Anonim 3, zapomniałem hasła na konto Google ;) taki ze mnie gapa).

    OdpowiedzUsuń
  45. No nie wiadomo, może się poprawi jeszcze, ale mamy też dostać niby androida 4.2.2 więc nawet jeśli nie poprawią tego w 4.1.2 to liczę że w 4.2.2 już będzie wszystko ok i będzie chodziło płynnie wszystko i będzie można z czystym sercem powiedzieć że działa jak dobry gb.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam Wszystkich!

    Zastosowałem się do wszystkich uwag i zrobiłem instalacje z większą ilością pamięci. Poużywałem ok 1 tygodnia. Nadmieniam że nie gram w gry na telefonie i nie mam wygórowanych wymagań co do szybkości działania systemu .... ale twierdzę że ta wersja JB na ten sprzet to porażka niestety. Bywa tak ze chodzi cały dzień ok ale jak coś akurat chcesz zrobić, zadzwonić , zrobić fotkę, szybko wyszukać kontakt to wyłapuje zmułę i robi się lipa.
    Ja lubię jak sprzęt działa w miarę płynnie więc puki co czekam na 4.2.2 a do tego czasu zainstalowałem ponownie GB i mam znowu płynnie działający telefonik :-))))
    Wielkie dzięki za cenne uwagi dla NIKO i ANTEK24 - sporo się nauczyłem od Was!!!! Pozdrawiam!!! Leszek

    OdpowiedzUsuń
  47. też czasem mam ten ból, że złapie gdzieś taki zamuł, że później trzeba z jakieś 2/3 minuty odczekać żeby w ogóle coś zaczęło się dziać, no niestety coś jest niedopracowane i to widać, może jeszcze poprawią tą wersję 4.1.2 bo przecież nie mówione że ta wersja 4.1.2 będzie ostatnia dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  48. Skorzystałem z tego rozwiązania i... działa! Z tym że wgrałem soft brandowany 4.2.1 dla PLAY, ponieważ wspiera HD Voice. Wszystko działa jak należy, jest większy RAM, HD Voice chodzi świetnie, telefon zdecydowanie przyspieszył. Zastanawiam się tylko czy wgrywając jakieś wycieki nie strzelamy sobie w stopę wpuszczając do smartfona programy szpiegujące lub wykradające dane

    OdpowiedzUsuń
  49. Chyba raczej nie, jest tyle developerów co by od razu to wychwycili :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam taki problem, że przy tym rosyjskim nie mam wogóle klawiatury a próbując instalować XEO wyskakuje FAIL, co teraz zrobić?

    OdpowiedzUsuń