Samsung galaxy ace 2

Reklama

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Brandowany system z plusa i play

Ostatnio doszły nowe aktualizację dla użytkowników, którzy nie chcą wgrywać czystego lub custom roma, dlatego tutaj wstawiam linki do softów, dla tych którzy chcą przeflashować odinem (dla mnie lepsza opcja), ale jak ktoś woli kiesem to po prostu powinno wyskoczyć, że jest aktualizacja i postępujcie według instrukcji.

Brandowany play:http://hotfile.com/dl/240422735/db360d1/PRT-I8160XXMG2-20130819105127.zip.html

Brandowany plus:http://hotfile.com/dl/241720415/ee544a1/PLS-I8160XXMG2-20130826154059.zip.html

Piszcie opinię jak się sprawują bo ja jestem na custom romie i nie będe przechodził na brandowany ale jestem ciekawy jak to wszystko będzie chodzić :)

71 komentarzy:

  1. Dawać znać jak działają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, najpierw ściągnąć trzeba, później wgrać, przetestować i dopiero pisać :)

      Usuń
    2. Bo chciałbym się dowiedzieć dzisiaj czy warto instalować JB czy pozostać na JB od Plusa :D Dzięki za zaintereowanie :)

      Usuń
  2. Czekałem na taki temat :) teraz tylko mam nadzieję że ludzie podzielą sie informacjami. Kto odważny niech testuje i pisze co i jak dział, Z góry dzięki, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu ktos ma byc odwazny ?:D jesli wgrasz wszystko dobrze to nie ma opcji zeby cos bylo nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz czekamy na kolejne info. Glownie odnosnie zwiekszenia RAMu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczymy czy ktoś przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra ale bez spamu juz panowie i panie, ktos przetestuje to napisze na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaktualizowałem właśnie mojego ace 2 oficjalnym andkiem z playa i śmiga aż miło. Baterie pewnie będzie szybciej zjadał ale trudno

    Tak napisał jeden gość na foum

    OdpowiedzUsuń
  8. Nico, miałbyś może gdzieś w swojej piwnicy orginalnego niebrandowanego GB? Takiego jaki był przed update do JB. Byłbym Tobie bardzo wdzięczni i zobowiązany za taką wstawkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://hotfile.com/dl/190435346/5757735/Samsung-Updates.com-GT-I8160-XEO-I8160XXLL2-1356505050.zip.html

      Proszę :)

      Usuń
    2. Dziękuję.
      Rozumiem, że to 3-plikowiec i wgrywać przez Odina?

      Usuń
    3. To jest 1-plikowiec i tak wgrać przez odina, chociaż najpierw zalecane jest właśnie wgrać 3-plikowca z rosji i wtedy na to 1-plikowca z Polski.

      Usuń
  9. Wgralem brandowany z plusa. Chodzi całkiem dobrze. Ale jedno co mnie irytuje to przymulenia w grach. Pewnie jak wgram więcej aplikacji to znowu zamuli tak ze się nie da korzystać. Na GB miałem dużo gier i aplikacji i śmigało. Ja osobiście wygrałem z ciekawości bo ogólnie to czekam na dopracowanego CM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile ramu jest?

      Usuń
    2. Ja miałem wcześniej wersję z 624 to mam tyle samo. A i jeszcze jeśli mamy custom ROM i chcemy wgrać tego to najpierw full wipe. Bo inaczej będzie się botowac w nieskończoność.

      Usuń
    3. Ja będę wgrywał przez Kies bo mam brand Plusa. Czyli bd miał 480 mb ramu?

      Usuń
    4. Raczej tak. Ja bym ci radził zostać przy GB. Sam sobie chyba powróce i będę czekał na CM.

      Usuń
  10. Ale tak na normalnym użytkowaniu daje radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie będą cię denerwować przycięcia i nie zainstalujesz dużo aplikacji to może być, ale mi nie odpowiada.

      Usuń
  11. Masz gg? Napisz 11946839 to pogadamy bo tutaj nie bd spamić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam nieco inną prośbę: jakby ktoś miał link do softa 2.3.6 GB brandowanego na play i by mógł tutaj wrzucić to bym był bardzo wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra znalazłem, nie trzeba już :D

      Usuń
  13. jak to wgrac chodzi mi, czy na gb czy jb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz mieć większą ilość ram to musisz najpierw wyciek wgrać, a jeśli chcesz z mniejszą ilością ram to od razu na gb

      Usuń
  14. Warto wgrywać tego JB?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, lepiej zostań na GB ale jeśli koniecznie chcesz JB to wgraj maxprzemo rom v1.2

      Usuń
    2. również polecam rom od maxprzemo v1.2

      Usuń
    3. A ja polecam JB ale zwieksz ram ponad 600 mega

      Usuń
  15. Pisze z prosba o pomoc. Zakupilam wlanie nowego Ace 2 i poki jeszcze nic z nim nie robie chcialabym wgrac JB albo jakiegos roma. Problem w tym, ze jestem dziewczyna i czytam te wszystkie fora, ten blog i pomalu sie w tym gubie.. Doradzcie tak w najprostszym jezyku co i gdzie pobrac najpierw. Oplaca sie w ogole przechodzic na JB? Chcialabym aby telefon smigal szybko, mial jak nawiecej pamieci i zeby nic niepotrzebnego w nim nie siedzialo. Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  16. masz z jakiejs sieci czy bez simlocka ?

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja polecam ci rom od maxprzemo wersja v1.2 najpierw wgraj wyciek jb jest na blogu instrucja, potem wgraj polskiego jb rowniez jest instrukcja i pozniej wgraj roota rowniez jest instrukcja i na koncu juz rom od maxprzemo rowniez jest instrukcja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mogłem się doczekać JB. Czasami 2 razy dziennie sprawdzałem czy już jest aktualizacja. Po 2 godzinach od zainstalowania JB zatęskniłem za starym androidem. Teraz już wiem, że nigdy bym nie zainstalował oryginalnego JB ! Po aktualizacji smartfon jest nieużywalny. Wszystko się zacina. Napisanie sms-a to czysty masochizm i po 2 zdaniu nie myślisz o niczym innym jak tylko trzaśnięciem smartfonem o najbliższą ścianę tak by go to najbardziej zabolało. Tak mocno by zabolało całego Samsunga za takie zepsucie nadziei tysięcy posiadaczy tego świetnego smartfona.
    Ale jak już chcesz pochwalić się smartfonem z androidem JB co według mojej opinii jest bezsensu zastosuj się do porady Niko i zainstaluj rom Maxprzemo wersja 1.2 z wyglądem 1.0
    Sam na nim siedzę i jestem bardzo zadowolony. Działa płynnie, wygląd też fajny szczególnie wygaszenie ekrany jak w starym TV - genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko rom od maxprzemo, bo te stockowe romy są po prostu słabe

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzieki za pomoc. Wlasnie otrzymalm telefon i jestem w szoku, bo telefon nowy, nieuzywany a okazalo sie ze ma juz zainstalowana wersje 4.1.2 Mam nadzieje, ze bedzie chodzil bez zarzutow.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie juz nieraz bylo to pytanie, ale czy po wgraniu tego romu od maxprzemo traci sie gwarancje?

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślicie że dostaniemy kiedyś aktualizację do KITKATE 4.4 ?? Jest na to szansa???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oficjalnej na pewno nie, wersja 4.2.2 ma być ostatnią oficjalną wersją na naszego ace 2

      Usuń
  23. Myślicie że dostaniemy kiedyś aktualizację do KITKATE 4.4 ?? Jest na to szansa???

    OdpowiedzUsuń
  24. no i jak tam ten brandowany z PLAY?? da sie żyć normalnie z nim czy trzeba brać nerwosol ?? przetestował ktoś i się pochwali działaniem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie zwiekszysz RAMu to musisz brać nerwosol, jak zwiększysz to nerwosol nie jest wymagany, aczkolwiec warto mieć go gdzieś pod ręką.

      Usuń
    2. czyli lepiej zostać przy GB, wystarczy że donek i rostek mi cisnienie podnoszą, jeszcze jak by fon to mógłbym niewytrzymać

      Usuń
    3. No niestety, zawsze się podniesie ciśnienie jak cię ktoś okrada, tym bardziej zgodnie z literą prawa ;-(. Wracając do tematu JB jest znacznie ładniejsze, GB znacznie szybsze - wybór należy do Ciebie.

      Usuń
  25. Polecam custom romy, działają wiele szybciej i są ogólnie lepsze

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy ma ktoś problem, że podczas słuchania muzyki i naciskania klawisza home (przełączanie aplikacji lub wyjście do ekranu startowego) pojawiają się dziwne dźwięki jakby się kaseta wcinała, jakieś dziwny trzask lub pisk? Dodam, że nie używam oryginalnych słuchawek jeśli ma to jakieś znaczenie. Dodatkowo przy ładowaniu większego pliku mp3, np. koncert 50MB, telefon zacina się na 2 minuty.
    System jest po aktualizacji plusa do JB przez kies, jednak na GB też pojawiał się ten problem z dźwiękiem... Jeżeli ktoś się zastanawia nad brandem plusa, to zdecydowanie go odradzam. Telefonu nie da się normalnie użytkować, jest strasznie spowolniony. Czuję się jakbym wrócił z powrotem do Ace 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  27. mam pytanie chcę wrócić do gb ,czy po powrocie do gb mam juz zostac przy tym ruskim roomie czy wgrać jakiś inny polski gb? bo w instrukcji super antka nic nie jest o tym napisane pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. a masz link do takiej?

    OdpowiedzUsuń
  29. już mam wróciłem do gb i znowu mogę się cieszyć sprawnym działaniem telefonu;) olać ten jb :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Problem częściowo ustąpił po instalacji gb według instrukcji na większą ilość ramu. Działanie systemu jest nieporównywalnie szybsze. Dzięki wielkie za instrukcję. Jedyny błąd, który zauważyłem, to że nie działa wibracja przy wiadomości lub połączeniu przychodzącym w trybie "wibracji". Trzeba mieć ją włączoną również na ''dźwięku", wtedy jest ok (choć nie do końca - najpierw włącza się ekran, potem wibracja i po sekundzie dźwięk) :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Problem częściowo ustąpił po instalacji gb według instrukcji na większą ilość ramu. Działanie systemu jest nieporównywalnie szybsze. Dzięki wielkie za instrukcję. Jedyny błąd, który zauważyłem, to że nie działa wibracja przy wiadomości lub połączeniu przychodzącym w trybie "wibracji". Trzeba mieć ją włączoną również na ''dźwięku", wtedy jest ok (choć nie do końca - najpierw włącza się ekran, potem wibracja i po sekundzie dźwięk) :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie mam problemu z wibracją więc nie wiem dlaczego u ciebie nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  33. a czy to prawda że nasze asy maja dostać jeszcze aktualizacje do 4.2.2?? czy jakiegoś tam jeszcze nowszego??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglada na to że 4.2 bedzie ale to będzie już koniec wsparcia:

      http://komorkomania.pl/2013/03/18/samsung-nie-zapomina-o-starszych-smartfonach-galaxy-s-ii-i-note-z-androidem-4-2

      Pozdrawiam!

      L.B.

      Usuń
  34. Czy komus tez transmisja danych nie dziala ? Właczam siec komórkową i jest napisane że wlaczone a nie wyswietla sie na pasku górnym ikonka wlaczonej transmisji danych. Czy ktos wie jaka jest przyczna ? Mam aktualizacje 4.1.2 z play'a instalowana przez Odina

    OdpowiedzUsuń
  35. Mialem tak w slimromie, to wylaczalem i wlaczalem telefon i dzialalo, nie wiem czy jest inny sposob :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aa jak to zrobić tego slimroma ?

    OdpowiedzUsuń
  37. jakim slimromie? bo nie kumam, a dręczę się z tym samym przypadkiem

    OdpowiedzUsuń
  38. Niko możesz mi pomóc? próbowałem zrootować telefon metoda twoja metoda: http://galaxyace2.blogspot.com/2013/08/rootowanie-i-zmiana-pamieci.html?m=1 lecz gdy próbuje to zainstalować wyskakuje mi komunikat:
    E:Failed to verify whole-fiile signature
    E:signature verification failed
    install_package = (2)
    ponadto, mój fw to i8160XXLH3, i tu również moje drugie pytanie, czy flashowanie używając np. I8160XXLD8 nie zbrickuje mi telefonu? sorry za off-topic

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam! Ale tu cisza!!!!

    pojawiła sie nowa wewrsja oprogramowania na http://www.sammobile.com/firmwares/1/?model=GT-I8160&pcode=0#firmware

    Polecam tę angielską ze stycznia 2014 - u mnie się nie zacina :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki wersja jest z grudnia 2013 :-)))) Przepraszam za pomyłkę!!

      Usuń
  40. Mam problem z moim Ace 2. Mianowicie, co jakieś 2-3 miesiące wyskakuje mi powiadomienie ,że karta pamięci jest uszkodzona i muszę ją formatować i usuwać wszystkie dane. Może niko mnie pamięta po nicku Zezul. Doradzicie coś? System to 2,3,6 brand Tmobile. Zaczęło się to w listopadzie. I dzisiaj znowu już 2 raz. Tylko nawet po sformatowaniu w ustawieniach i zakładce pamięć przy karta pamięci są 00 i tyle. Pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam wszystkich posiadaczy ACE2!

    Od dwóch dni mam najlepszy telefon pod słońcem!! Już chciałem wrócić do starej Nokii E 72 ale wgrałem CM11 do mojego ACE 2 i jest rewelacja!!!
    tu fimnik (nie mój ) ale tak to działa :http://www.youtube.com/watch?v=HBzd_JX4UOA
    a tu ROM i reszta: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2555021
    zero śćinek, przymuleń i bezsesownych aplikacji!!! POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  42. mógłbyś dać nowy link do brandowanego jelly bean z plusa proszę :)

    OdpowiedzUsuń