Samsung galaxy ace 2

Reklama

niedziela, 11 sierpnia 2013

Gdzie najbardziej widać braki jb ?

Z moich obserwacji zauważyłem że youtube powoduje taką zawiechę systemu że szok, nie można nic zrobić przez jakieś 2 minuty, kompletna klapa, tak samo jeśli chcemy obejrzeć jakiś inny filmik przez przeglądarkę to tak samo zamuli i koniec. Taka samo jak mamy włączone kilka aplikacji na raz to też telefon potrafi nieźle się zlagować, bardzo to wszystko przeszkadza w normalnym użytkowaniu i zastanawiam się nad powrotem do gb lub spróbowaniem jakiś custom romów. Jak to u was wygląda też macie jakieś apki albo jakieś czynności co powodują zawiechy jb? Piszcie w komentarzach :)

17 komentarzy:

  1. mnie porażają te zawiechy w słabych grach ale za to w bardziej wymagających jest OK, tak jak mówisz działanie youtube jest na poziomie 0 ale po roocie jakby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. No z tymi grami to też zauważyłem, no bez jaj odpalam fifę 12 i działa elegancko a odpale top eleven i mam zamuły no to ja nie ogarniam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, ja tylko bacznie obserwuje ten blog, czekając właśnie na "wrażenia" z JB (Ace 2 mam kilka tygodni, oczywiście na GB), czy w ogóle opłaca się w to bawić. Póki co widzę nie bardzo...

    Widzę, że niektórzy piszą, że mulą im gry, a może to przez ten trick na zwiększenie ramu? (poprzez wgranie wycieku i dopiero potem tej wersji na Polskę), może ktoś by się wypowiedział, kto tak nie kombinował, jak to chodzi?. Dopiero poznaje samego Androida, ale to jedna z pierwszych myśli, jakie mnie naszły, słysząc te problemy ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż, chyba jednak nie o to chodzi, z tego co piszą tutaj: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2384886 , nie zostaje nic innego jak wgranie custom CM, lub powrót do GB...

    OdpowiedzUsuń
  5. Do: "Anonimowy12 sierpnia 2013 02:21"
    Jeżeli myślisz o aktualizacji do JB to polecam od razu poczytać poradniki jak ponownie wgrać GB.
    Osobiście nie gram w gry. Używam głównie aparatu fotograficznego. Kalkulatorów, notatników i oczywiście przeglądarki. Standardowe JB cięło niesamowicie cały czas. Włączenie pisania sms, listy kontaktów nie mówiąc już o jakimkolwiek programie, nawet wciągnięcie belki powiadomień wiązało się z 2-10s przerwą w działaniu Asa. Po wgraniu wersji z większą ilością ramu sytuacja się poprawiła przy normalnym użytkowaniu (telefon, sms). Do chwili serfowania w internecie, szukania map itp lub po dłuższym bieganiu po telefonie potrafi się ostro zawiesić. Raz miałem sytuację że po włączeniu aparatu fotograficznego myślałem, że ass się zwiesił i już klapkę z tyłu ściągałem by baterię wyjąć. On jednak po 1 min łaskawie włączył aparat.
    I jeszcze takie moje odczucie odnośnie samego wykonywania zdjęć (a ich robię całkiem sporo): Same zdjęcia wychodzą gorzej jak przy GB. Po długim myśleniu znalazłem przyczynę. W GB jak naciskałem spust ostrość łapał w ok 1s i robił zdjęcie. W JB nawet ze zwiększoną pamięcią ram od naciśnięcia spustu poprzez złapanie ostrości może minąć od 1-5s. W tym czasie obiekt fotografowany się poruszy i zdjęcie nie ostre wyjdzie. Wniosek taki, że przy tym samym sprzęcie poprzez opóźnienia w pracy Ass-a wychodzą gorsze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak jak mówicie na razie to co samsung nam dał to klapa jest i poczekam aż znikną wszystkie bugi z Cyanogenmod 10 i wtedy raczej zainstaluje bo niby tam ace chodzi szybciej i nie muli przy youtube itp.

    OdpowiedzUsuń
  7. A co to takiego to "Cyanogenmod 10"?

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest nieoficjalny system ktory charakteryzuje sie lepszymi osiagami od oprogramowania producenta, ale czesto ma jakies bugi czyli niedociagniecia, ten ma ze slabo slychac rozmowce wiec poczekam az to naprawia i wtedy raczej bede testowal

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma za co, jesli macie jakies pytania to pytajcie. Postaram sie udzielic odpowiedzi jesli bede umial ;) ten blog wlasnie po to jest zeby pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyłączyliście opcję "oszczędzanie energii" w JB? Podobno po wyłączeniu jest znaczna poprawa jeśli chodzi o płynność działania. Ja siedzę na GB, ponieważ nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba. Wszystko działa jak rakieta, a na jakieś kolorowe bajerki nie zwracam uwagi. Nie oszukujmy się, bebechy Ace 2 to raczej niższa półka, natomiast nowe Androidy potrzebują czegoś więcej, czyli minimum 2 rdzeni taktowanych 1,2 GHz oraz 1GB pamięci RAM. Sprzętowo, Galaxy S2 jest takim niezbędnym minimum do JB.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam oszczędzania energii, ale mam wgrany rom od maxprzemo bez zbędnych aplikacji i działa bardzo dobrze, więc jednak usuwając zbędne aplikacje da się osiągnąć zadowalający wynik, chociaż czasem potrafi zamulić przy youtube czy dużej ilości aplikacji, ale przy normalnym użytkowaniu chodzi bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt, po odchodzeniu romu powinno być lepiej. Tak sobie ostatnio przeglądałem różne testy i to, co rzuca się co w oczy w przypadku Ace 2 i bliźniaczego S3 Mini, to żenujące słabe pamięci flash. Zresztą sami zobaczcie na przykładzie S3 Mini:
    odczyt http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/miekrzy/xperial/wykresy/androsr.png

    zapis http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/miekrzy/xperial/wykresy/androsw.png

    losowy zapis http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/miekrzy/xperial/wykresy/androrw.png

    Nie od dziś wiadomo, że w przypadku Androida, szybkość pamięci odrywa kolosalne znaczenie, bo wolne pamięci, to tak jak wolny HDD w kompie...

    OdpowiedzUsuń
  13. No może coś w tym jest...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam!
    Jestem nowy na tym blogu kumpel mi go polecił z racji tego nie wiem czy to odpowiednie miejsce na moją prośbę o pomoc ;)
    Jestem posiadaczem ace 2, wgrałem JB i zaczeły się kłopoty :( Mianowicie system wgrałem poprzez aktualizacje przez Kiesa. Telefon mi mulił, pamięć ram zmniejszyła się. Wyczytałem że po aktualizacji systemu telefon powinien być przywrócony do ustawień fabrycznych. Nie pomogło. Spróbowałem przez odina, przywróciłem ustawienia fabryczne, telefon chodzi lepiej co prawda nie tak jak na GB. Ale mam teraz problem z uruchomieniem transmisji danych mając wykupiony transfer. Pamięć ram nadal jest mniejszcza a z tego co wiem powinna być większa. Soft pobrany z sammobile.com
    Jakieś pomysły, czy lepiej powrócić do GB??

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamięć ram będziesz miał mniejszą jeśli od razu wgrasz polskiego jb, najpierw musisz wgrać inną wersję ( jest cały poradnik na tym blogu zresztą jak wgrać system z większą ilośćią pamięci) jeśli już to zrobisz i będziesz miał polskiego jb to polecam ci wgrać rom od maxprzemo w wersji 1.2, działa 100 razy lepiej od tej oficjalnej wersji i możesz dograć wygląd taki jak na stockowym poprzez paczkę która też znajduje się tu na blogu. Jest też instrukcja instalacji, więc jeśli zrobisz wszystko według instrukcji to nic się nie stanie i wszystko powinno działać. A jeśli nie chcesz custom roma to wgraj do momentu oficjalnego polskiego jb i skończ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dla zwiekszenia pamieci polecam metode nr 1 z ponizszego linku:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2389395

    działa sprawdziłem!!!!

    OdpowiedzUsuń