Samsung galaxy ace 2

Reklama

środa, 14 sierpnia 2013

Maxprzemo_rom_v_1.0

Witam, zaczęło mnie irytować te ciągłe zacinki nawet często przy przewijaniu menu, postanowiłem więc wgrać rom użytkownika maxprzemo, który daje kilka nowości i co najważniejsze pozbywa się wielu zbędnych aplikacji przez co system chodzi płynniej i znacznie lepiej od oryginalnego od samsunga. Można osiągnąć nawet 300 wolnego ramu :) Poniżej przedstawiam instrukcję i link do romu, polecam, autor mówi że będzie jescze ulepszał rom więc możemy być zadowoleni :)


GŁÓWNE CECHY:
-bazuje na firmware Jelly Bean 4.1.2 [I8160XXMG2][CSC: XEO]
-Deodex
-Zipaling
-Busybox (poprawność działania wymaga weryfikacji)
-Zrootowany (SuperSu)
-Zmodyfikowany vold.fstab (zamieniona pamięć usb z kartą sd )
(pamiętajcie że po podmianie pamięci nie wolno wyciągać karty sd na włączonym telefonie)
-4 - stopniowy reboot
-CRT-OFF Animacja
-15 przełączników w Statusbarze
-OGBattery mod
-Ripple Effect
-Ink Effect "Efekt Atramentu" na ekranie blokady
-Usunąłem ponad 60 aplikacji śmieci
- AOSP Lockscreen


Changelog:
Maxprzemo_rom_v_0.8
-Naprawiono błąd latarki
-Naprawiano błąd w nazwie aplikacji "Ustawienia"
-Zamieniłem aplikacje Kamery na Nexus Kamerę ( według mnie ta działa o wiele lepiej niż stockowa )

Changelog:
Maxprzemo_rom_v_1.0
Wszystkie aplikacje oprócz SuperSU przeniesione do /preload
Dodałem aplikacje Google+ ( ze względu na usunięcie z map funkcji zgłaszania lokalizacji i dodania jej do tej aplikacji )
oraz widget "Aktywne aplikacje".
-Aplikacje
Mapy, Sklep Play, Google+, Wyszukiwarka Google, GMail, YouTube i SuperSU zaktualizowane do najnowszej wersji.
-Zamieniony AccuWeather Widget na ten o wyglądzie z Galaxy S4
-build.prop Tweaks
-gps tweaks
-dłuższe przytrzymanie przycisku "wstecz" zabija aplikacje i wychodzi z niej ( Było to już prędzej tylko zapomniałem dopisać ).



Wymagania:
-Zainstalowany Stock ROM Jelly Bean zalecany jest ten http://forum.android.com.pl/f697/jelly-bean-4-1-2-i8160xxmg2-csc-ser-xeo-318383/
-CWM Recovery 6.0.2.8 dostępne w tym wątku http://forum.android.com.pl/f697/4-1-2-cwm-6-0-2-8-tymczasowe-266499/ kopiujemy na kartę sd telefonu .
-MAXPRZEMO_ROM_V_1.0 Download:

maxprzemo_rom_v_1.0


Dałem tylko najnowszą wersję, ponieważ ma poprawione błędy z poprzednich wersji, chyba że by ktoś chciał jakąś poprzednią wersję to zapraszam na forum.android.com.pl

Instalacja:
-Skopiuj maxprzemo_rom_v_1.0 na swoją kartę sd.
-Skopiuj CWM Recovery 6.0.2.8 na swoją kartę sd.
-Wciśnij HOME + VOL UP + Power aby wejść w Recovery
-Apply Update from external storage i wybierz update.zip w którym jest CWM Recovery .
-Wipe data/factory reset
-Wybierz install zip from sdcard, choose zip from sdcard, i wybierz maxprzemo_rom_v_1.0 - yes
-Instalacja trochę potrwa ( koło 5 min ).
-Po instalacji Reboot systemu .

Pierwsze uruchomienie telefonu może trochę potrwać więc nie wpadajcie w panikę .



Autor pozwolił mi opublikować to na blogu, ale nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia telefonu spowodowane instalacją bądź użytkowaniem jego ROMu, ja tak samo nie ponoszę za to odpowiedzialności, robicie to na własną rękę, ja zrobiłem według instrukcji i wszystko mi działa


Screenshots:

Podziękowanie dla użytkownika maxprzemo za możliwość opublikowania jego romu na potrzeby użytkowników naszych ace 2 :)

Orygnialny adres :http://forum.android.com.pl/f697/rom-xxmg2-maxprzemo_rom_v_1-0-11-08-2013-a-324101/

37 komentarzy:

  1. I co, nie zacina się?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy przez wgranie tego ROM'u zwiększa się licznik flashowań?

    OdpowiedzUsuń
  3. W grach to samo, ale ogolnie plynnosc lepsza o wiele i nie zwieksza lucznika flashowan, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podsumowując: jesteś zadowolony? ile ramu masz dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zadowolony, dostępnego ramu około 200 czasem nawet do 300.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak zrobić żeby nie było zamiany pamięci wewnętrznej z kartą micro SD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz podmienić na orginalny plik vold.fstab w system/etc
      tu masz paczkę zip do wgrania przez cwm recovery http://d-h.st/Xcx
      - Wchodzisz w recovery ( wyłącz telefon a nasŧępnie wciśnij HOME + VOL UP + Power aby wejść w Recovery )
      - W recovery wybierz opcję "Apply Update from external storage" i wybierz update.zip w którym jest CWM Recovery .
      - W cwm recovery wybierz "install zip from sdcard" następnie "choose zip from sdcard" i wybierz "Orginalny_plik_vold_fstab.zip" potwierdzasz oczywiście wybierając Yes
      - Teras wystarczy zrestartować telefon i podmiana pamięci na orginalny układ gotowa .

      Usuń
  7. root explorerem np.musisz zmienic jeden plik, jezeli chcesz to napisz to ci go podrzuce

    OdpowiedzUsuń
  8. ok to daj mi swój gg :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydałem paczkę zip z fixem na problemy z Google+
    http://d-h.st/07D
    Instalacja jak wyżej przez cwm recovery

    Tak Tak śledzę twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2128796 dzis juz nie mam dostepu do kompa, jutro jakos pod wieczor powinienem byc

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki maxprzemo, ja osobiscie wywalilem ta apk root explorerem, do czego ona w ogole jest bo jakos nigdy nie uzywalem ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,

    Wszystko ładnie śmiga. Mam jedno pytane jednak: zainstalowałem JB xeo prosto na GB więc mam te 480 ram i później zainstalowałem rom od maxprzemo i ilość ramu się nie zmieniła. Jest jakaś możliwość aby była pełna jego ilość bez downgread do gb→ instalowoania wycieku lub wersji rosyjskiej→ instalowania od maxprzemo?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, az to taki problem zeby to zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest na to sposób: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2389395 metoda nr 1 działa doskonale (testowałem to na swoim ace 2 i polecam. ponad 600 ram i żadnego bawienie się w downgread, instalowania wycieków, ruskich itp)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to ladnie :) ja juz mam ponad 600 ram wiec nie bede testowal czy dziala ten sposob

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj 4.1.2 dostał PLAY :) A gdzie PLUS?! :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiadomo, ale jeśli czysty xeo muli itp. to jeszcze brandowany, zawalony śmieciami będzie chyba nie do użytku, jeśli ktoś sprawdzi to proszę o recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  18. równiez proszę o info jak tam brandowany dla PLAY sie spisuje, z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem jakim cudem ale działa o niebo lepiej

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiadomości, przeglądarka, menu... potrafi zamulić nawet przy 624 MB RAM... Szkoda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. I jak PLAY'OWY chodzi dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie bede testowal bo mam plusa wiec bez sensu, jak ktos bedzie korzystal niech da znac.

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem tak, ten ROM jest dobry ale po zainstalowaniu kilku aplikacji zaczyna się lagowanie, myślę nad wgraniem ,,the italian job" może on będzie jeszcze lepszy :) ale i tak ten ROM jest godny polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy The Italian Job jest oparty na starszej wersji androida JB. Miałem go przez jakiś czas zainstalowanego.
    A tak ogólnie to nawa wersja maxprzemo_rom_v_1.2 jest już dostępna http://d-h.st/1wD :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainstalowałem - jestem zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To juz biorę się za instalacje tego ROM'u maxprzemo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie to lepsza z wyglądu jest wersja 1.0 jednak płynniejsza jest wersja 1.2, chociaż wgrywając custom kernela można osiągnąć też bardzo dobrą płynność w wersji 1.0

    OdpowiedzUsuń
  28. Romik pierwsza klasa dziękuje Przemo i Niko oczywiście ;)
    Mam tylko takie 2 pytania:
    1. Od momentu zainstalowania tego roma nie mogę połączyć tel przez program kiss (mam na nim zapisana kopie zapasowa i po factory resecie chciałbym jak wgrać ale nie mogę)
    2. Czy jest jakaś możliwość powrotu do stockowego aparatu fotograficznego? Ten ma za mało funkcji scenerii?
    Dziękuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  29. CO do pierwszego to nie wiem, musisz zapytać autora, a co do 2 to wystarczy podmienić aplikacje ze stockowego aparatu na ten i będziesz miał stary np.root explorerem.

    OdpowiedzUsuń
  30. A wiesz moze gdzie znalesc ten stockowy aparat? Podmienic cwm recowery?

    OdpowiedzUsuń
  31. popatrz w temacie maxprzemo na forum.android.com.pl zdaje mi sie ze gdzies tam maxprzemo juz komus podawal stockowy aparat i jak zainstalowac

    OdpowiedzUsuń
  32. http://d-h.st/STf tu jest paczka zip pod cwm recovery która usuwa Nexus kamerę i wgrywa standardowy aparat od samsunga . Paczkę instaluje się tak samo jak rom czyli przez cwm recovery tylko oczywiście bez "wipe".

    OdpowiedzUsuń