Samsung galaxy ace 2

Reklama

wtorek, 20 sierpnia 2013

Maxprzemo_rom_v_1.2

Witam, przedstawiam nową wersję romu maxprzemo, poniżej przedstawie tylko co się zmieniło w najnowszej wersji i link do romu, instalacja zostaje taka sama jak w poprzedniej wersji.

Lista zmian:


Ta wersja romu znacząco różni się od poprzedniej . Zgodnie z zapowiedzią jest to wersja pozbawiona większości aplikacji od google i samsunga a zastosowałem w nim dostępne w sklepie play zamienniki czy raczej lepsze i szybsze wersję programów które nie zamulają naszego telefonu tak jak to robi większość aplikacji standardowo zainstalowanych w naszym telefonie . I tak :

- Tw Launcher został zamieniony na -->Nova Launcher<-- który już w wersji bezpłatnej biję na głowę Tw launchera w możliwości personalizacji wyglądu naszego pulpitu . A przy tym jest mniej zasobożerny i działa naprawdę szybko.

- AccuweatherWidget został zamieniony przez -->Ultimate custom widget (UCCW)<-- który dzięki ogromnej społeczności na --> XDA Developers Forum<-- oferuję setki jeśli nie tysiące gotowych widgetów na telefon oraz dla ambitnych możliwość zrobienia własnego widgetu.

- Odtwarzacz filmów został zamieniony przez -->BSPlayer FREE<-- jest to na pewno lepszy odtwarzacz filmów od standardowego . Radzi sobie doskonale z takimi formatami przy których zwykły odtwarzacz dawno wymięka .

- Odtwarzacz muzyki został zamieniony przez -->Rocket Music Player<-- jakość dzwięku i możliwości ustawień o których może tylko pomarzyć standardowy odtwarzacz .

- Przeglądarkę internetową zamieniłem na -->Dolphin Browser<-- jest to jedna z najlepszych przeglądarek na androida.

- Aplikację "Moje Pliki" zastąpiłem -->ES File Explorer File Manager<-- kto używał tego programu wie jak duże możliwości ma ten program. Ma dużo więcej funkcji niż tylko wytnij i wklej które posiada standardowy menadżer plików.

- Ostatnią aplikacją jaką zamieniłem jest "Kalkulator" który w standardzie po za zwykłym dodawaniem i odejmowaniem nie potrafi praktycznie nic . Kalkulator został zamieniony na -->RealCalc Scientific Calculator<--.

Wszystkie te aplikacje są zainstalowane na telefonie jako zwykłe appki i można je bez problemu odinstalować i zastąpić innymi.

Aplikacje które pozostawiłem bez zmian to Gmail, Sklep Play, Mapy, Wyszukiwarka Google, S Terminarz .

Reszta aplikacji w tym telefonie to tylko śmieci które zamulają system a które można zastąpić o wiele lepszymi aplikacjami ze sklepu play dlatego je usunąłem .


 Dodatkowo w paczce jest aplikacja -->"Greenify"<-- która w znaczącym stopniu pozwala na oszczędności w zużyciu baterii .

Download :

maxprzemo_rom_v_1.2

Scrennshots:

84 komentarze:

  1. Mam takie pytanie. Czy da się zmienić pasek powiadomień na stockowy ponieważ te ikony WiFi i transmisji danych nie przypadły mi do gustu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę tego zaktualizować przez OTA tylko muszę znowu w trybie download mode?

    OdpowiedzUsuń
  3. to sie wgrywa przez cwm a nie download mode, a czy da sie zmienic pasek powiadomien to zapytaj autora bo ja ci nie pomoge.

    OdpowiedzUsuń
  4. testuje narazie jeztem bardzo zadowolony wszystko chula jak nalezy gry itp.dzieki

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zrobic cofanie licznika flasz prosze pomuszcie

    OdpowiedzUsuń
  6. http://forum.android.com.pl/f697/resetowanie-licznika-flashowaa-261998/

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak wyczyścić pasek powiadomień?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten Rom nie nabija licznika Flash?

    OdpowiedzUsuń
  9. U góry jest taka ikonka po prawej, ten rom nie nabija licznika Flashowań.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście bardziej mi się podobała wersja 1.0, ale jestem przy 1.2 - nawet bateria dłużej trzyma przy najnowszej wersji. Polecam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. No teraz jest opcja zmiany wyglądu z wersji 1.2 na 1.0 więc polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. ja to zaistalowac zmiane wyglodu

    OdpowiedzUsuń
  13. napisałem już w poście dotyczącym bezpośrednio tej zmiany wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze raz dzieki wszystko chula a nawet bardziej, bateria mi trzyma 2 dni ,dzieki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  15. Daremny Rom jednak GB nie przebije żaden a takie romy co wykasuje tylko app i zastąpi innymi to nie rom!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli uważasz że wykasowanie kilku apek to cały proces tworzenia romu to gratuluje wiedzy ;) . I samo usunięcie kilku aplikacji za wiele by nie dało . W tym romie jest dużo więcej zmian niż ci się wydaje i dopiero te zmiany dały efekt w postaci szybszej pracy systemu . O zmianach typu build.prop tweaks takich jak
      # 3G TurboCharger Enhancement!
      net.dns1=8.8.8.8
      net.dns2=8.8.4.4
      net.tcp.buffersize.default=6144,87380,110208,6144,16384,110208
      net.tcp.buffersize.wifi=262144,524288,1048576,262144,524288,1048576
      net.tcp.buffersize.lte=262144,524288,3145728,262144,524288,3145728
      net.tcp.buffersize.hsdpa=6144,262144,1048576,6144,262144,1048576
      net.tcp.buffersize.evdo_b=6144,262144,1048576,6144,262144,1048576
      net.tcp.buffersize.umts=6144,87380,110208,6144,16384,110208
      net.tcp.buffersize.hspa=6144,87380,262144,6144,16384,262144
      net.tcp.buffersize.gprs=6144,8760,11680,6144,8760,11680
      net.tcp.buffersize.edge=6144,26280,35040,6144,16384,35040

      # Dalvik tweaks
      #dalvik.vm.execution-mode=int:jit
      dalvik.vm.heapgrowthlimit=100m
      dalvik.vm.heapsize=100m
      persist.sys.vm.heapsize=100m
      dalvik.vm.dexopt-flags=m=y,u=n
      dalvik.vm.dexopt-data-only=1
      dalvik.vm.checkjni=false

      # Wifi scan interval
      wifi.supplicant_scan_interval=180

      # Lock home in memory
      #ro.HOME_APP_ADJ=1

      # Disable error checking
      ro.kernel.android.checkjni=0

      # Proximity sensor tweaks
      ro.lge.proximity.delay=25
      mot.proximity.delay=25

      # Smoother Scrolling
      windowsmgr.max_events_per_sec=90

      # Misc tweaks
      #persist.sys.purgeable_assets=1
      pm.sleep_mode=2
      ro.telephony.call_ring.delay=0
      ring.delay=0
      ro.mot.buttonlight.timeout=0

      Czy innych nie będę za wiele się rozpisywał bo szkoda miejsca na blogu , ale uwierz mi że budowa romu to nie jest proces na jeden wieczór przed komputerem tylko kilka tygodni pracy.
      A jeśli sam chcesz spróbować to proszę bardzo tu masz link do "Kuchni" przy pomocy której zbudujesz swój własny rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=633246
      Powodzenia ;)

      Usuń
    2. Maxprzemo ma rację, same aplikacje usunięcie nic by nie dało, może troszkę lepiej by chodziło ale na pewno nie dało by takiej płynności jaka jest teraz, czekam na następną wersję :)

      Usuń
  16. próbowałem wiele romów lecz żaden nie dorównał GB szkoda czasu i nerwów na te romy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wgrałem sobie wersje 1.2 od maxprzemo z wyglądem z wersji 1.0 i nie miałem jezcze ani jednej ścinki, to jest poezja, więc albo robicie coś źle albo nie wiem dlaczego tak uważacie, dla mnie ten custom rom jest wiele lepszy od stockowego gb, że już od stockowego jb to wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  18. napewno nie jest stabilniejszy od GB

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie tak, ani razu mi się nie zaciął a na gb czasem miałem zacinki

    OdpowiedzUsuń
  20. a ile masz aplikacji zainstalowanych Niko?

    OdpowiedzUsuń
  21. a czy da się wgrać stockowy pasek powiadomień?

    OdpowiedzUsuń
  22. mało mam dosyć :go sms pro, gg, ipla,opera classic, opera mini, top eleven, us open, klawiatura jb, wiedza bezużyteczna i nie mam żadnych zacięć

    OdpowiedzUsuń
  23. NIKO! czy możesz wrzucić tu krótką instrukcję jak wgrać na JB brandowanego z Plusa(tego najnowszego) ten Rom Maxprzemo_rom_v_1.2??? Dzięki!
    ANONIMOWY LB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://galaxyace2.blogspot.com/2013/07/instrukcja-instalacji-jb-dla-polski-z.html

      Zgodnie z tą instrukcją, później dograj roota zgodnie z instrukcją:
      http://galaxyace2.blogspot.com/2013/08/rootowanie-i-zmiana-pamieci.html

      I na koniec wgraj rom od maxprzemo zgodnie z instrukcją:
      http://galaxyace2.blogspot.com/2013/08/maxprzemoromv10.html
      Powodzenia :)

      Usuń
    2. DZIĘKI BARDZO!!

      Pozdrawiam! LB

      Usuń
  24. Cześć chłopaki tu "anonim 3" ;)
    Romik świetny szczególnie z wyglądem 1.0 chodzi pięknie tylko czasem jednak ma przycinki (u mnie raz na 1-2 dni taka pauza się zdarza).
    Niko bądź Przmko, bo widzę, że też aktywny jest na blogu moglibyście zerknąć u siebie na appk-e samsunga "Samsung Link" pisałem o niej kiedyś, Niko powinieneś pamiętać ;)
    Jak na romie 1.2 od Przemka włączam tą appk-e i wybieram "zaloguj się" otrzymuje info:
    "Nie można uzyskać danych uwierzytelniania konta samsung ...) Nigdzie w tym romie takowego konta dodać nie mogę ;( . Jak dla mnie to jedyna wada tego romu.
    Zaradźcie coś chłopaki bardzo proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainstalowałem tą aplikację i mam to samo co ty, może potrzeba aplikację tego sklepu od samsunga żeby się zalogować i wtedy da radę, nie wiem, poczekajmy na odpowiedź autora on pewnie więcej ci pomoże.

      Usuń
  25. Dokładnie jak mówisz "Niko" wywaliłem z romu tą aplikację sklepu samsunga bo tego nikt nie używa a zajmuje sporo miejsca w systemie .
    I nie podejrzewałem że jest to do czegokolwiek potrzebne .
    Wieczorem jak wrócę z pracy to postaram się zrobić paczkę zip do wgrania przez cwm recovery więc trochę cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu komentarzy o aplikacji w sklepie play zaczynam wątpić czy jest to wina romu . O aplikacji "Samsung Link" nie ma ani jednego pozytywnego komentarza ? Wszyscy jadą po tej aplikacji że nie działa, że zrywa połączenie itd. No poszukam rozwiązania ale w takim wypadku nie gwarantuję że na 100% uda mi się tą aplikację uruchomić

      Usuń
  26. Ok. Jednak brakowało aplikacji sklepu samsunga i jeszcze 2 apk żeby ten program "Samsung Link" ruszył ;)
    Tu jest paczka zip http://d-h.st/xe4
    Wgrywa się ją tak samo jak rom czyli przez cwm recovery, tylko bez "wipe" oczywiście .
    Paczka przywraca 3 aplikacje systemowe usunięte prze zemnie z romu
    SamsungApps.apk , SamsungAppsUNA3.apk , Samsungservice.apk .
    I wystarczy się zalogować w sklepie samsunga czyli "SamsungApps" a "Samsung Link" zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No tak właśnie myślałem, mi to nie jest potrzebne, ale może komuś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niko ja też nie używam aplikacji od samsunga .
    Ogólnie jestem za zasadą im mniej aplikacji od samsunga i google w telefonie tym telefon szybciej działa i jak do tej pory to się sprawdza .
    Bo te aplikacje są tworzone pod flagowe modele telefonów i ich zapotrzebowanie na pamięć ram oraz obciążenie procesora jakie generują te programy jest ogromne a nasz telefon nie jest już flagowcem ;)
    Wystarczy zmienić taką aplikację "Facebook" na darmowy i w pełni funkcjonalny zamiennik "Friendcaster" a idzie odczuć różnicę w działaniu systemu . Nie mówiąc już o aplikacjach od google i samsunga .

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja osobiście nie używam facebooka w telefonie więc mi to raczej nie potrzebne, ale jeśli jest jakaś alternatywa która nie muli to może kiedyś zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tu anonim 3.
    Dziękuję Wam za pomoc i naprawę. Przemo co do używania tej aplikacji to tez uważam ją za totalny badziew w porównaniu do poprzedniej allshere, które było o niebo lepsze. Ja posiadam TV, 2 smartfony i tablet samsunga. W połączeniu z zainstalowanym oprogramowaniem na komputerze i laptopie program ten nawet w takiej tragicznej formie jaką prezentuje "Samsung Link" to genialna sprawa. Bez najmniejszego problemu jestem w stanie wyświetlać wszelkie zasoby na każdym urządzeniu przy pomocy innego. Dałem już na tym blogu przykład jak to u mnie działa. Siedzę sobie w fotelu nic w tv nie ma więc biorę ACE2 i w ciągu 10s włączam wybrany przeze mnie film z komputera na TV, albo przeglądam zdjęcia z tabletu na tv przy pomocy smartfona. Przykłady można mnożyć w nieskończoność. Warunek to posiadanie sprzętu Samsunga.Swoją drogą była to jedna z najczęściej używanych przeze mnie aplikacji.
    Tym większa moja wdzięczność za Waszą pomoc w rozwiązaniu problemu.
    jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy taki zabieg nie pozbawia nas gwarancji?

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba pozbawia, ale jak zrobisz wszystko dobrze to będziesz się cieszyć z dobrze działającego romu, a jeśli nie zrobisz nic to będziesz miał zawsze gwarancję i będziesz się wkurzać bo wszystko będzie ci się zacinać itp.

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie chyba nie pozbawia gwarancji bo przecież licznik flash się nie zwiększył a zawsze można powrócić do stockowego androida.

    OdpowiedzUsuń
  34. No jesli powroci to tak, ale jesli nie i cos sie stanie ze nie bedzie mogl przywrocic to gwarancji juz nie ma bo bedzie ze grzebal cos w oprogramowaniu

    OdpowiedzUsuń
  35. Niko niestety ogłaszam przejście na emeryturę :)
    Najnowszy SlimRom od Jarka jest po prostu rewelacyjny i nie jestem w stanie z nim konkurować .
    Wystarczy dograć do niego wszystkie fixy i kernel stworzony przez Jarka a jego rom jest po prostu poza moim zasięgiem .
    Jeśli uda mi się stworzyć rom który będzie w stanie konkurować z produkcjami Jarka to dam znać . Na razie sam zainstalowałem sobie rom od Jarka i jestem zachwycony płynnością i stabilnością jego działania.
    Niko masz nowy wątek do założenia :)
    Dziękuję wszystkim za miłe słowa i wsparcie przy moim projekcie .
    Mam nadzieję że kiedyś powrócę ze swoją produkcją na nasz telefon .
    Pozdrawiam i życzę długiego użytkowania naszego Ace 2 .

    OdpowiedzUsuń
  36. to mozesz napisac jaka wersje wgrac i jakie fixy i kiedy kernel ? prosze taka mini instrukcje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niko
    Najnowszą wersję z wątku o Skim Rom od Jareksel http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2379070
    Plus fixy od polaka z XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2416197 plus aplikację od google jeśli nie wgrały komuś się http://d-h.st/aqg i oczywiście kernel od Jarka http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2424964 .
    Całość działa rewelacyjnie i jest najlepszą mieszanką jaką ten telefon do tej pory widział .

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie ma juz bugow z tymi rozmowami i wszystko dziala ? jaki ma launcher ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie odczułem różnicy między rozmowami przychodzącymi a wychodzącymi . GPS działa jak najbardziej poprawnie . Launcher jest do wyboru albo Firmowy z CM albo Nova .

    OdpowiedzUsuń
  40. I działa niby lepiej od twojego?

    OdpowiedzUsuń
  41. Niko
    A dlaczego ogłosiłem odejście na emeryturę ?
    Po prostu z geniuszem Jarka nie mam co konkurować .
    Jego rom jest najlepszym systemem jaki do tej pory został stworzony na Ace2 i sam się do tego przyznaje że jest o wiele lepszy od mojego .

    OdpowiedzUsuń
  42. A czytalem ze jakos sa 2 sekundy jakiegos opoznienia jak ktos odbierze to go nie slychac 2 s czy cos takiego to prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja to testowałem z bratem i opóźnienie wynosi mniej niż 1 sekundę czyli tyle ile przyłożenie telefonu do ucha . Więc nie przejmował bym się tym. A jeśli masz jakieś pytania co do romu to śmiało pisz do Jarka na XDA on chętnie odpowie na pytania o swój rom http://forum.xda-developers.com/member.php?u=3300472 .

    OdpowiedzUsuń
  44. A backup twojego romu jak zrobie cwm to później by dało radę przywrócić bo gdzieś czytałem że ten folder preload jest czy coś takiego i te apki się nie backupują, jak to wygląda?

    OdpowiedzUsuń
  45. Niko
    Ja powrót z wszystkich romów opartych o CM robiłem poprzez program Odin i wgrywałem przez niego JB XEO. Wydaje mi się że jest to najbardziej bezproblemowy sposób .
    A co do backupu przez cwm recovery to nawet nie testowałem , jeśli chcesz to możesz sprawdzić . Ja po prostu robię sobie kopie aplikacji w "Titanium Backup" i po wgraniu nowego systemu przywracam aplikacje tym programem , szybko i bezproblemowo .

    OdpowiedzUsuń
  46. No ok zrobiłem backup, teraz zabieram się za wgrywanie slima

    OdpowiedzUsuń
  47. Niko
    I jak oswoiłeś SlimBean ?
    Bo ten SlimBean jest świetny ale trzeba nad nim trochę posiedzieć i po wgrywać parę modyfikacji .
    Jest to rom dla zaawansowanych użytkowników androida bo zwykły zjadacz chleba może nie dać rady poustawiać sobie wszystkiego .
    Ale jak już sobie poustawiasz wszystko to ten rom jest po prostu najlepszą rzeczą jaką można mieć na tym telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. No jak na razie jest luzik, ale w grach coś mam słabą płynność, nie wiem jak to naprawić, trochę tylko w ustawieniach pogrzebałem ale może za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ogólnie wszystko fajnie tylko te zacinki w grach... i bateria trzyma średnio. może da się coś poradzić na te przycięcia?

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale chodzi ci o rom slim czy od maxprzemo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o slim ROM.

      Usuń
    2. No ja też to mam, nie wiem co na to poradzić :/

      Usuń
  51. Mógłby ktoś z was opisać jak zainstalować ten slim rom bo w tym linku mówi jarek o jakiś bugach i ich naprawianiu a ja nie do końca jestem pewien czy dobrze go wgram.

    OdpowiedzUsuń
  52. Maxprzemo wspominał o tym, że slim rom jest dla zaawansowanych użytkowników bo są do wgrania różne rzeczy, moje pytanie czy w takim razie da się zrobić taką ogólną instrukcję aby zwykły "zjadacz chleba" mógł się cieszyć z tego romu?

    OdpowiedzUsuń
  53. No normalnie wgrywasz jak rom od maxprzemo, tylko później dogrywasz te fixy też tak samo jak rom i nic więcej praktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przeczytałem te 67 stron komentarzy i jakoś sobie poradziłem, tylko mam problem z kontaktami, najpierw nie chciało mi się importować(rozwiązaniem było przeniesienie na pamięć telefonu) a jak już zaimportowało to nie w takiej wersji jak miałem a w wersji jak z karty sim czyli z tymi jedynkami i skróconymi nazwami :( Ogólnie system spoko, zobaczymy po kilku dniach użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  55. Simon

    Co chwilę wychodzą nowe fixy do tego romu .
    Praktycznie każda instrukcja wgrywania tego romu była by za chwilę nieaktualna .
    Codziennie wychodzą 3,4 fixy dla tego romu i podejrzewam że za około 2 tygodnie ten rom będzie już w 100% sprawny .

    A co do kontaktów to naprawdę najlepszym sposobem na ich przechowywanie na telefonie z systemem operacyjnym android jest Gmail .
    Serwery google są w czołówce najlepiej zabezpieczonych serwerów na świecie i prawdopodobieństwo wycieku twoich danych jest naprawdę znikome . A synchronizacja kontaktów i ich przywracanie w telefonie odbywa się w banalnie prosty sposób .
    Dodatkowym atutem przechowywania kontaktu w ten sposób jest możliwość przeglądania i edycji na komputerze nawet jak telefon zostanie skradziony lub zgubiony .

    OdpowiedzUsuń
  56. MAXPRZEMO mam pytanie!

    ROMik działa superowo ale brakuje mi programu do poczy email.
    Masz może jakiegoś fixa i informację jak dograć poprzedni program pocztowy? Będę wdzięczny za info.
    Pozdrawiam!
    LB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wgraj tą paczkę zip http://d-h.st/vwC
      Wgrywa ją się przez tymczasowe cwm recovery tak samo jak rom tylko bez wipe .
      Paczka dodaje do systemu aplikację SecEmail.apk
      Daj znać czy działa .

      Usuń
    2. Dzieki. Odezwe sie jak wgram.
      LB

      Usuń
    3. I już działa! :-))

      WIELKIE DZIEKI!!!

      Pozdrawiam!

      LB

      Usuń
  57. NIKO ,MAXPRZEMO PROSZE POMUSZCIE MI JAK TO MAM POWGRYWAC MAM JUZ 5 TYCH PACZEK I NIEWIEM W JAKIEJ TO KOLEJNOSCI POWGRYWAC (HOME_UNLOCK,SLIM_GAPPS.422,ROXSEL_KELNER_V1,I MAM TERAZ WGRANY OD MAXPRZEMO V1.2 NAPISZCIE TAKOM MINI INSTRUKCIE

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzieki za odpowiedz maxprzemo. Powiedz mi w takim razie czy da sie te kontakty wrzucic z poziomu komputera do gmaila bo mam ten pliczek vcard z kontaktami w takiej normalnej formie(nieskrócone nazwy) czy musze wrzucac z telefonu na gmaila kontakty tam edytowac i pobrac poprawione? W kontaktach nie ma tej opcji scal z kontem google wiec nie za bqrdzo wiem jak to zrobic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdz na swoje konto "Gmail" na komputerze .
      Kliknij na napisie "Gmail" w lewym górnym rogu i wybierz "Kontakty".
      Kliknij opcję "więcej" i wybierz "Importuj..."
      Dalej już chyba dasz sobie radę ;)

      Usuń
  59. Ja wgralem najpierw rom, pozniej kernel, te apki od google i na koncu te fixy wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  60. wielkie dzięki maxprzemo:D wszystko ok, nie znałem tej opcji bo zawsze miałem pocztę na o2:D

    OdpowiedzUsuń
  61. w najnowszej wersji slim ROM jest problem z WiFi, bo nie wyszukuje sieci, trzeba wpisać najpierw nazwę sieci i dopiero, albo przez WPS. Może jest jakiś fix na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeczytałeś chyba dokładnie pierwszego postu na forum ?
      Jest tam fix na wifi .
      A tu masz link http://d-h.st/G5h

      Usuń
  62. Jakie macie otwarzacze flmu i muzyki bo ja mam jakies movie studio i muzyka play

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam wszystkich!!!
    Coś tu ucichły komentarze i ruch jakoś mniejszy.... Czyżby Wasze Asy działały na nowym JB bez ścinek?????
    Mój niestety nie i to nawet na ROMie od maxprzemo i różnych innych modyfikacjach wieszał się bez powodu w najmniej oczekiwanym momencie. Nadmieniam że nie gram w gry i nie instaluję setek aplikacji.
    Stąd moje pytanie: skoro mam goły system bez gier i innych śmieci, korzystam głównie z funkcji samego telefonu czyli dzwonienia i pisania smsów , czasami jakąś fotke pstryknę albo filmik mojej córci nakręcę krótki to dlaczego telefon nie smiga tak jak powinien?? Zmęczyło mnie to wszystko i wróciłem chyba na stałe do 2.3.6.

    A jak u WAS???

    Pozdrawiam!

    L.B.

    OdpowiedzUsuń
  64. No u mnie chodzi to srednio tez, czekamy teraz na nastepna wersje romu od maxprzemo

    OdpowiedzUsuń
  65. @Niko
    Na razie nie udało mi się niestety wyciągnąć ze stocka JB nic więcej .
    Nowa wersja romu ukarze się dopiero jak uda mi się dorównać w szybkości działania takich aplikacji jak "Kontakty" czy "Dialer" do produkcji opartych o CyanogenMod .
    Nie wiem kiedy to mi się uda a nawet nie wiem czy jest to w ogóle możliwe ze względu na odmienną budowę obu systemów .
    Przejrzałem dogłębnie kilka z tych romów i jak do tej pory Nic/Zero/Null .
    Nawet nie wpadłem na trop jak mogę zmienić mechanizmy które wpływają na szybkość działania stockowego JB żeby działał tak szybko jak np. Slim Bean .
    Jeśli mi to się uda to od razu kompiluję rom i go wrzucam na forum .
    Ponieważ romy oparte o CM 10.1 zawierają jeszcze mnóstwo błędów z którymi z tego co widzę Jareksel i Rox nie prędko sobie niestety poradzą .

    OdpowiedzUsuń
  66. No liczymy na ciebie, bym coś pomógł ale niestety mało co wiem.

    OdpowiedzUsuń
  67. Czy ten system wspiera HD VOICE?

    OdpowiedzUsuń